Így kell a hiányt pótolni – BMW iX3

Amikor az összes versenytárs, beleértve a Teslat is, már képes kínálni a most oly divatos SUV formavilágból elektromos modellt, hiszen ott a Mercedes EQC, Audi e-tron, Jaguar i-Pace, illetve a Tesla Model Y, akkor a bajor gyárnak sem volt már ideje kivárni az iX megjelenését. Átalakították a legalkalmasabb modellt az X3-at és iX3 néven piacra került annak elektromos változata.

olvass tovább

Úgy is venni fogjuk előbb vagy utóbb – Toyota RAV4 Plug-in hybrid

A Plug-In hybrid vagy rövidebb nevén PHEV kizárólag gazdasági szempontokat nézve egy zsákutca. Ha kizárólag elektromos hajtással közlekedik vele egy autós, akkor jellemzően 100.000 kilométert kell autózni azért az élményért, amelyet ezek az autók kínálnak. Presztízs szegmensben, ahol van pénz lóvéra azt mondom megértem, hiszen a zöld tudat kifelé mutatása minden pénzt is megér, de a Toyota vásárlók nem ilyenek. Akkor miért?

olvass tovább

A nagyra nőtt kistesó – Mini Countryman S All4 Plug-in Hibrid

  • március 27, 2021

A Mini számomra nem más, mint egy utcai gokart. Élmény vezetni még akkor is, ha a komfortos utazás illúzióját el kell engednünk. Kanyarokban a jobb láb használata még dominánsabbá válik, az arcunkról az út végéig levakarhatatlan a mosoly, a kormányon keresztül pedig a tenyerünkben érezhetjük az úttest erezeteit.

olvass tovább

Van remény – Jaguar I-Pace

Összesen 62 különböző nemzetközi díjat nyert el a 2018-ban bemutatott elektromos Jaguar. Talán a 3 legfontosabb közöttük a 2019 Év autója, 2019 Legzöldebb autója és 2019 Legjobb dizájnnal rendelkező autója. Ennyi díj után komoly elvárásaink lesznek. Vajon képes mindennek megfelelni a prémium kategóriás villanyautó?

olvass tovább